2014. július 4., péntek

II.Fejezet - Ő egy Lázadó?!



          ~Justin~
   
       Áhhh ez a csaj, egyszerűen kész! Nem találom a szavakat...
Nem értem miért nem akarja megmondani a nevét? Ja, hogy ő egy ilyen "titokzatos" fajta. Nem. Csak azt akarja, hogy még vissza menjek mindig ezt játsza minden fiúval vagy csak velem? Oh, már bekavartam saját magam!
De a neve.... Vajon mi lehet?.... Biztos valami kemény, erős, nőies ....
De egy kérdés az ezer közül  a legfontosabb. Miért nem hallottam a gondolatait? Ez a mondat úgy cikázott a fejemben, mint mennydörgés az égen, mikor zuhog az eső.
Megvan...
Nem, nem az nem lehet. Oh, ez... Á nekem sosincs szerencsém. Ez nem igaz.
De nem tudok mit tenni le kell tennem róla. Megint nincs erőm azt végig csinálni, mint az előző -befutóval-.

      Felhívom Jacket. Ő majd segít. (ő mindig) Miután tárcsáztam arra gondoltam mi lehet velem a baj?
Tettem valamit vagy... Mindegy is.
Körülbelül a harmadik csengésre fel is vette. Beleszólt.
- Mizu, bro? - "köszönt".
- Semmi csak megint elbánt velem a jó öreg "égi atya".
- Ne beszélj így róla én... én hívő ember vagyok... - akadékoskodott, de szerintem csak hallotta a hangomon a rosszkedvet és így próbált "felvidítani a maga módján".
- Óh igen? És mióta, Jack?!
- Hát... hát... nem az a lényeg mióta csak... Nem mindegy?
- Jó, de ki ne gyere a telefonomból és lőjj le , mert kételkedek az előző kijelentéseden... - válaszoltam.
- Azt is lehet?! - hülyült tovább. Mire csak hangosan felnevettem.
- Amúgy el kéne gyere hozzám, mert megbeszélést kell tartanunk.
- Jó megyek... izé. Ámen. - tette hozzá.
- Jól van gyermekem. - szálltam be a viccbe és "letettem" a telefont.

      A megbeszélést csak azért tartom hogy elmondjam neki, hogy találtam még egy lázadót és remélhetőleg még nem találta meg az a mocsadék Peter.
Oh már csak az kéne, hogy egyből ránk szálljanak.
Peter az Unrebels vezetője akik nem "szeretik" a betolakodókat. Már három lázadómtól kellett búcsút vennem miatta. Jason, Rebeca, Nick.
Jason nem más, mint a világ leggyorsabb futója, mert nagyon gyors a lába... ja nem csak azért fut úgy mint egy gepárd, mert ez a képessége. Ahogy Rebeca tüzet varázsol a semmiből, Nick képes tengernyi vizet árasztani csupán azért, mert ez a képességük.
Azt még nem tudom hogy hányan vagyunk, de ki kell derítenem mert, ha máshol is vannak olyanok mint én/mi
akkor olyanok is lesznek, mint Peter. Meg kell védenem őket is, de elsősorban vissza szerzem az embereimet.
Mikor Jack megjött elmeséltem neki "névtelen3"- mat. Nem értette mit akarok ezzel mondani. Azt is elmondtam, hogy nem volt hajlandó elmondni a nevét.
- Titokzatos -mondtam
- Szerintem csak azt akarja, hogy még vissza menj hozzá. - mondta a szerinte helyesebb érvet.
- Én is gondoltam rá.
- Jó ennyi lenne a "megbeszélés" lényege? - tért rá a lényegre.
- Körülbelül. Miért van valami sürgős dolgod? - kérdeztem.
- Ja nem.. csak akkor elmehetnénk egy tök jó kis buliba. - húzogatta a szemöldökét, ezt a csajoknak kéne csinálnia.. Már régóta egyedül van és szerintem már elege van ebből.
- Mikor lesz?
- Asszem', kilenckor kezdődik és tart amíg tart.. - vigyorodott el.
- Akkor addig még vissza nézzek a csajhoz.
 A kijelentésemre, hirtelen felcsillogott a szeme. - Neked tetszik igaaz? - húzta el a szót. Hát most két lehetőségem van 1) letagadom és szinte biztos, hogy akkor rárepül.
                          2) elmondom hogy tényleg tetszik és elkezdünk arról beszélni, hogy mennyire beszoptam.
- Hát.. nem rossz. - tehát a kettő közt mentem el. Nem rossz.Pacsit nekem.
- Mi van talán, nem elég jó a nagy Justin Biebernek?
- Sok lenne ha egyszer rám figyelnél?... - ez nem hallotta?
- Mire akarsz ezzel utalni? - értetlenkedett.
- Arra hogy most jártattam a szám azzal hogy nem hallottam a gondolatait. És kikek nem hallom? - néztem rá hogy fejezze be a mondatom.
- A lázadóknak. - adta a választ.
- Igen, bro..
- Ezt benyaltad. - közölte hidegen.
- Tudom..
- De a buliban elfelejtheted..
- Hagyjál már nem vagyok szerelmes csak tetszik a csaj.. - jézus, ez mit hisz?...
- Nyugi, bro..
- Mindegy. - hagytam rá.
- Na én megyek.. -mondta miközben a telefonját nyomkodta.
- Hová is ??
- Csak sétálok egyet. - mondta - De a buli még áll úgyhogy fél kilencre gyere értem - A végét már csajos hanggal mondta, amin jót nevettem.




                ~Jade~

      Ezt nem hiszem el még volt képe ide jönni? Na az igaz hogy én szaladtam el de amit mondott az még mindig fáj. Mi az hogy "Ez nem fog működni?.. " emlékeztem vissza  az elharapott szavakra.
- Te meg mit akarsz? - kezdtem flegmán miközben be akartam tenni a kulcsomat a zárba. De az nem akart beletalálni. Ez mindig így volt amikor hazajöttünk a randinkról. Szerintem azt hitte direkt babrálok a kulccsal, de nem így volt. Akkor még örültem is ennek, de most.. most szinte feltépném az ajtót csak hogy magam mögött tudhassam.
- Jade én nem értem miért is szaladtál el, de ezt meg kell beszélnünk.. - ezt nem értem azt hitte nem fogom hallani azt amit elsuttogott magában ?
- Áhh még hogy nem értetted én meg pontosan értettem ..  
- De mit értettél ? - értetlenkedett.
- Ne játszd a hülyét, mert nem vagy az és én se szóval.. Szia Max és viszlát Max. - Azzal becsaptam az ajtót. Mi megvédett a külső fenyegetéstől.
      Be mentem a nappaliba és ledobtam magam a kanapéra ami pont a tévé előtt tornyosult. Azt hiszi elfelejtem és nem érdekel a kételkedése a kapcsolatunkban?? Téved.. Már én sem tudom mit is érzek iránta. Gondolom nagyon bizarr egy ilyen dolgot megtudni.. De ha igazán szeretett/szeret akkor megértéssel kellett volna fogadnia a -híremet-.
És most meg találkoztam valami Jason.. vagy nem.. Justin. Igen Justinnal.
Helyes meg minden. Nem meg minden, hanem egyszerűen nincs más szó rá mint a : Tökéletes.  
Centire pontosan beállított haja ápoltságot sugall. Mogyoró barna szemei meg egyenesen tüzet lobbant a lányokban. És a stílusa.. Na az a legjobb része.
Olyan.. laza mégis összeszedett.
Mintha szinte már leesnének róla a ruhák és ezzel is önmagát tükrözi. Amikor a kórházban hirtelen hátulról átkarolt egyszerre nyugodtam meg és lettem izgatott. Ugyan ilyen volt Max is az elején. Vagyis csak az érintésére reagáltam így, mert az kétség kívüli hogy Justin 2x rátesz stílussal és kinézettel. De minek gondolok most mindkettőre és miért hasonlítgatom össze őket??
Igazából én sem tudom. Mert én ilyen könnyen beleesek mindenkibe.
Ez a legrosszabb, ha tudod magyarázatra szorul a viselkedésed, de nincs rá olyan szó/ mondat amivel megtehetnéd..
Gondolat menetemből az ajtó csengője rángatott ki. Ha megint Max jött értetlenkedni vissza csapom az ajtót.
Már a második csengőszó hallatszott.
Mikor kinyitottam és szinte még az ásványvizes palack is majdnem kiesett a kezemből.


Hát ez lenne a második fejezet remélem tetszik és hagytok egy kis nyomot magatok után. Ma felfedeztem az első vissza jelzést.
Ti is nyomjatok egy +1 et és tudni fogom hogy van értelme tovább folytatnom. De ezen kívül a komikat is szívesen fogadom. Ehhez a részhez ezt a dalt párosítanám ami megmutatja hogy amit mások mondanak a hangjával kapcsolatosan az kamu!

xx.~mar!ka~



2 megjegyzés:

  1. Írjatok megjegyzést is hogy tudjam mi tetszett benne mi nem vagy aúgy egybéként is !! :) :) Köszi!!

    ~Mar!ka~

    VálaszTörlés
  2. na hugi van egy pár betűűű amit ki hagytál de am nagyon jó és fojtasd ja és volte gy rész amit nem értettem azt mondtad hogy nem lát bele a fejébe de van az1. részbe olyan jelenet hogy hallotta hogy a lány mit gondol nem vagy csak rosszul emlékszek? nem tudom de majd megnézem am télleg szerintem nagyon tehetséges vagy az írásban tudod amit én is írtam .... na majd folytatom oké ja és em is baj ogy a fele letörlődött mert máshoyg akarom folytatni am tudom hogy azt montad jó úgy de nekem nem tetszett na csak ennyi:):):):):):) ja ez vicces mert sokat irtam na mostmá télleg ennyi sya

    VálaszTörlés

Katt ide és meg véleményed! :):)