2014. augusztus 27., szerda

Sajnálom..

   Mindenkitől elnézést kérek aki olvassa a blogom. 
Tudom már így is elég sokat késtem a résszel..
De ti is tudjátok hogy nemsokára itt a suli és sok előkészület kell hozzá -nekem- 
A következő részt kb. szeptemberben tudom hozni. 
De azért remélem nem pártoltok el tőlem. 
Aki várja már a kövi részt az most kap egy kis ízelítőt belőle:)





" - Justin.. - szóltam oda neki. 
- Hmm? - emelte fel a fejét. 
- Valami baj van? - kérdeztem és tekintetében valamilyen érzelmet róbáltam felfedezni. 
- Nem nincs.. csak.. - majd mögém nézett és vissza pillantott rám. - Ismered őket? - kérdezte és elnézve melletem rámutatott két fekete dzsekis férfira. 
- Nem. - adtam az egyenes választ. -Miért a 'barátaid' ? - kérdeztem vonakodva. 
Justin undorodó fejet vágott ezzel jelezve hogy nem azok.
De akkor kik ők? Lehet Kevin barátai?
Mégegyszer vissza pillantottam hátha eszembe jut láttam-e őket valahol.
Amint megfordultam egy nagydarab férfi állt kb. két lépésre tőlem és ez a távolság csak csökkent. 
Ekkor Justin elkapott hátulról és rohanni kezdett. Hirtelen ötlettől vezérelve követtem. 
Csak rohantunk, hogy merre? Azt nem tudom és szerintem Justin sem volt teljesen biztos az úti célban. 
Átrohantunk az egymáshoz dörgölőző tömegen. Teljesen ki az utcára. 
Hátra fordultam és láttam amint már nem csak kettő hanem legalább négyre nőtt a száma a dzsekis üldözőinknek. "


 Xx.Mar!ka

4 megjegyzés:

  1. Köszööm hogy itt vagy és mindig olvasod a bejegyzéseim!! :):)

    Xx. Mar!ka

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Nekem nagyon tetszik a Blogod, de megjegyeznék valamit ha nem bánod. Persze csak kedvesen mert nem húzzuk le egymás munkáját! :) Szerintem a bejegyzés mögötti képet vagy változtasd meg, vagy a bejegyzés háttérszínét cseréld le valami sötétebbre, mert így nem lehet elolvasni, nagyon erőlködnöm kellett, hogy el tudjam olvasni. Szerintem a betűtípust sem ártana megváltoztatnod valami kevésbé cifrára, mert ez így szép meg minden, de nehezen lehet elolvasni! Mindig legyen az az első, hogy az olvasóid el tudják olvasni amit írsz! Ez a legelső és a legnagyobb szabály! A történettel semmi bajom, sőt mit ne mondjak IMÁDOM! Szerintem nagyon jól írsz, nekem nagyon tetszik! Igényes, szép, rendezett! Jól fogalmazol, nem összekapott ami tetszik! Látszik, hogy sok munkád van benne és tényleg NEM SABLON SZTORI! :) Szó ami szó én már fel is iratkoztam! :)
    És ne feledd amiket írtam az csak az én véleményem illetve tanácsom, nem kötelező megfogadnod!
    Ja és SIESS A KÖVETKEZŐVEL MERT IMÁDOM!!! :D
    Puszillak: Lexyi <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lexy!
      Nagyon imádlak hogy benéztél a blogomba!
      És hogy az egyik kedvenc blogomnak tetszik az enyém az egy álom!
      Nem is tudod mennyit jelent ez nekem! :)
      És sietek kövivel!

      UI: Megváltoztatom a háttért!

      Xx. Mar!ka <3

      Törlés

Katt ide és meg véleményed! :):)